ביגוד לרכיבה על אופניים

בגדי רכיבה על אופניים – איך להתלבש בצורה נוחה ויעילה?

כאשר רוכבים על אופניים במשך שעות בכל פעם, ביגוד רכיבה לאופניים חיוני כדי להנות מרכיבה נוחה ויעילה. זה ישמור על נוחות רבה יותר וימנע הזעת יתר.

למזג אוויר קר יותר, תזדקק לשכבת בסיס, מכנסי סינר וג ' רזי עם שרוולים ארוכים. לקבלת חום נוסף בזרועות וברגליים, מחממי ידיים ורגליים עשויים להועיל גם הם.

האם כדאי לרכוש בגדי רכיבה על אופניים?

חובבי רכיבה על אופניים משקיעים בהילוך איכותי המשפר את חווית הרכיבה שלהם. זה כולל גופיות רכיבה על אופניים, קסדות ומכנסיים קצרים המיועדים לביצועים. רבים מהחולצות היקרות יותר כוללות בדים מיוחדים שנועדו לספק ויסות חום ונשימה מצוינים.

הוצאת הון על קסדת ג ' ירו או גופיית רכיבה על אופניים לא תביא אותך מהר יותר, בטוח יותר או נוח יותר בזמן הרכיבה. אמזון מוכרת קסדות מבוססות ביצועים איכותיות במחיר של 30 דולר או אפילו פחות ותוכלו להרים גם גופיית אופניים מצוינת מתחת ל -200 דולר.

פריט חיוני נוסף של בגדי רכיבה על אופניים הוא זוג מכנסיים קצרים עם רפידות יעל להפחתת שפשוף במהלך נסיעות ארוכות יותר. הם כוללים כיסים ורוכסנים באורך מלא כי טאק משם כאשר לא צורך, מה שהופך אותם אידיאלי עבור יותר רוכב בגשם או רוח.

יש הרבה אפשרויות כשמדובר במכנסיים קצרים. אוניית מכנסיים קצרים יכול להיות משוחק תחת קיים מכנסיים או מכנסיים קצרים וכוללים יעל עבור מופחת שפשופים, חוסך לך את עלות הרכישה נפרד סינר מכנסיים קצרים. לחלופין, חצאיות רכיבה על אופניים הן בחירה פופולרית נוספת מכיוון שהן מפתילות זיעה ומתייבשות במהירות; מושלם לשכבות על כל זוג מכנסיים קצרים או ביגוד רכיבה אחר.

למה רוכבי אופניים לא לובשים בגדים רופפים?

רכיבה על אופניים נוטה להימנע מבגדים רופפים בגלל הגרר האווירודינמי שלה, שמאט אותם. יתר על כן, רוכבי אופניים נמנעים מלתפוס בגדים בשרשרת האופניים שלהם, הילוכים, גלגלים או אוכף מכיוון שהדבר עלול לגרום להם למעוד ולפצוע את עצמם.

הם גם דורשים שהבגדים שלהם יהיו מתאימים, כך שהם לא יתקבצו או יעצרו בזמן הרכיבה. בגדי רכיבה רפויים אינם מתאימים היטב ועלולים לגרום לשפשוף או לבעיות אחרות בזמן הלבישה.

רכיבה על אופניים מוכשרת מעמיסה מאוד על הגוף, מה שעלול לגרום לכאבים ואי נוחות באזורים שונים בגוף, במיוחד סביב החזה והצוואר. כדי להפחית את המתח, רוכבי אופניים לרוב לובשים בגדים מרופדים.

בנוסף, אופנוענים נמנעים מללבוש בגדים רחבים מדי מכיוון שהם עלולים להיתפס בשרשרת, בהילוך או בגלגלים שלהם ולגרום לנפילה מגעילה שעלולה להיות קטלנית.

רוכבי אופניים מגבירים לעתים קרובות את מהירותם על ידי לבישת בגדים צמודים השומרים עליהם קרירים יותר ומפחיתים זיעה. זה מפחית עייפות ומזין אותם לרכוב מהר יותר.

למה עדיף ללבוש בגדי רכיבה על אופניים?

רכיבה על אופניים בגדי נועד לשמור לך יותר נוח בזמן רכיבה, לרכב יותר, ולהיות יותר יעיל – לא משנה שלך רמת מיומנות או רכיבה מרחק.

מכנסיים קצרים מרופדים וגופיות צמודות יכולים לספק נוחות רבה יותר במהלך נסיעות ארוכות, כמו גם לסייע במניעת פצעים ופתיל זיעה. יתר על כן, החומר ההדוק נשאר במקום בזמן שאתה מסתובב באוכף שלך ליתרונות אווירודינמיים נוספים; יש הרבה סיבות להשקיע בבגדים ספציפיים לרכיבה על אופניים.

בגדים אלה בנויים מבדים נושמים שמרחיקים זיעה מהעור שלך, שומרים עליך יבש ומפחיתים את הצטברות החום. זה עומד בניגוד מוחלט חולצות או רצים אשר נוטים לספוג נוזלים, שמירה על לחות ולחות תוך מתן הגוף שלך להתחמם.

יתרון מרכזי נוסף של ביגוד ספציפי לרכיבה על אופניים הוא שהוא לא ישפשף כמו טיז רגיל או ג ' וגרים, מה שעלול לגרום לשלפוחיות ולנפיחות. מרופד מכנסי רכיבה תכונה יעל כדי להפחית חיכוך, עוזר למזער אי נוחות באזורים רגישים על ידי הימנעות אי נוחות וגירוד.

לבסוף, לבישת בגדי רכיבה על אופניים שחוסמים אולטרה סגול היא חיונית מכיוון שגם כשאתה לא מזיע או מתחמם, אתה עדיין יכול להישרף בשמש. למרבה המזל, יצרנים רבים משקיעים כעת בבגדי רכיבה על אופניים בעלי פונקציונליות גבוהה עם הגנה נוספת מפני קרינה אולטרה סגולה.